Ako nakupovať?
Ako vložiť tovar do košíka
Ak ste našli tovar, ktorý Vám vyhovuje stačí vložiť tovar do košíka. Následne sa Vám v pravom hornom rohu zobrazí nápis: „Vybraný produkt bol pridaný do košíka“. Produkty môžete do Vášho košíka pridávať alebo vymazávať, až kým nebudete so svojím výberom spokojní.
Ako dokončiť objednávku
Na odoslanie objednávky je potrebné vyplniť kontaktné údaje – meno, priezvisko, telefonický kontakt, adresu dodania, čas dodania a emailovú adresu. Následne zvolíte spôsob dopravy a platby. Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia prináša našim zákazníkom viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania histórie objednávok, alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.
Ako viem, že ste moju objednávku prijali
Po prijatí objednávky Vám automaticky zašleme na Vami uvedenú emailovú adresu potvrdzujúci email ("Automatické potvrdenie objednávky číslo #"). Ak Vám však tento potvrdzujúci e-mail nebol doručený do hlavnej pošty ani do spamu, prosím kontaktujte nás e-mailom chlebickaren@gmail.com alebo telefonicky 0917 945 287 v pracovné dni od 7:30 do 13:30 hod.).
V prípade, že máte vytvorený profil, môžete si zrealizovanú objednávku skontrolovať aj vo Vašom profile.
Koľko potvrdzujúcich e-mailov o mojej objednávke dostanem?
O prijatí, spracovaní a odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať dvoma potvrdzujúcimi e-mailami.
1. e-mail „Potvrdenie objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručený okamžite po prijatí objednávky. Je potvrdením, že sme Vašu objednávku prijali a budeme sa jej bezodkladne venovať.
2. e-mail „Vybavenie objednávky číslo #“
Ako dlho trvá vybavenie objednávky
Vašu objednávku vieme vybaviť najskôr nasledujúci deň ráno (ak ste zvolili osobný odber, čas vyzdvihnutia prosím zadávajte do poznámky).
Ako stornovať objednávku
Zákazník má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu maximálne do 30 minút po objednaní, a to len telefonickým kontaktom na príslušné kontaktné údaje prevádzkovateľa. O želaní stornovať objednávku nás môžete informovať: telefonicky na čísle 0917 945 287 (pondelok – piatok od 7:30 do 13:30).
Kontakt na zákaznícke centrum
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej objednávky v eshope , prípadne chcete nahlásiť zmenu dodacej adresy, môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre, ktoré je otvorené každý pracovný deň od 7:30 do 1:30 hod.
0917 945 287 alebo chlebickaren@gmail.com